عاشقانه

عاشـــــقانه

عاشقانه

عاشـــــقانه

مرا دید و نشناخت..این بود درد

*بَرایَت مَن خُدا را آرزو دارَمـ *..

تصاویرشباهنگ Shabahang


خــ ـوش اومـ ـدی! 

چنـ ـدتـ ـا قـ ـانون تکـ ـراری!   

1.1.کامنـ ـت خصوصـ ـی و کپـ ــی پیست و تبلیغاتـ ـی ممنـ ـوع!

2.ورود افـ ـراد بی جنبه ممنـ ـوع!

3.چـ ـرت و پـ ـرت گفتـ ـن ممنـ ـوع!

+معمولـ ـا وا3 آپـ ـام خبـ ـر نمیکنـ  ـم یـ ـه نمـ ـه معرفـ ـت داشتـ ـه باشیـ ـن خودتـ ـون بیایـن!میسـی!





بزرگ بود ...

قوی بود ...

همه به اون احترام می گذاشتند !

شکستنی نبود به این سادگی ها ...

اما زود درگذشت !

غرورم را می گویم ...

ناگهان فوت کرد ... !



یه زد و خورده ساده بود !

تو جا زدی ،

من جا خوردم ... !


برای نمایش بزرگترین اندازه کلیک کنید

این روزها دلم میخواهد

خرمایی بخورم و فاتحه ایی بخوانم برای روحم ...

شادیش ارزانی آنهایی که رفتنش

را لحظه شماری میکردند … !




زیر آوار آخرین

حرفت جا مانده ام ...

لعنتی !

نمی دانی "خداحافظت"

چند ریشتر بود ... !


نتـــــــــرس . . .

اگـــــــر هم بخـــــواهم

از ایـــن دیــــــــوانـه تـر نمیــشوم!

گفـــــته بودم بی تـــو سخــــت میگــــــذرد بـی انـصـافــــــــ !

حـــــرفم را پس میگــیرم

بــی تــــــو انگـــــــار اصـلا نمـیگــــــذرد...

باور کن زندگـــــی آدم

گاهـــــی لَنگ مـــــی شود

لنگ کمـــــی دلگرمـــــی

فقط کمـــــی .

آسمـان هـم کـه بـاشی

بـغلت خـواهــم کـرد

فـکر گـستـردگـی واژه نبـاش

هـمه در گـوشه ی تـنـهایـی مـن جـا دارنـد

پـُر از عـاشـقـانـه ای تـو

دیـگر از خـدا چـه بـخواهــم ؟


دلـــــتــــنــــگــ75.gifـــی پــــــیــــچـــیـــــــــده نــــــیــــســــــتــــــــ . . . !

یــــــکـــــــ دل . . . !rm57h3pho3nilvpu1f0.gif

یــــــکـــــــ آســـــ62.gifــمـــــان . . . !

یــــــکــــــ بــــــغـــــض . . . !pqyb0d2ce8q8sxfmow2u.gif

و آرزو هــــــــای تـــــــــرکــــــ خـــــــورده . . . ! expodingheart.gif

بـــــــه هــــــمـــــیـــــن ســـــــادگـــــــی 95.gif

قول قول قول

 

 

دیگه هیچوقت تنهات نمیذارم عجقم

 


مجـنون !

به قصه‌ ات برگرد

همه‌ ی فاحشـه‌ها ؛

لیـلی شـده‌اند این ‌جا ... !



 


برای دوستت دارم هایت دلیل بیاور

اینروزها مجنون هم بی دلیل عاشق لیلی نمی شود!





دوستت دارم را برای هر دویمان فرستادی

هم من ، هم او

خیانت میکردی یا عدالت ؟


حوصله ات که سر می رود ؛

با دلـم بازی نکن

من در بی حوصلگی هایم با تو زندگی کرده ام ...



وقتی قرار نیست برگردی

پلهای پشت سرت را خراب کن ،

مبادا وسوسه ام کنند دنبالت بیایم ...


 


یه جوری عاشقت هستم که خوابم با تو بیداره

میخوام تنها بشم اما خیال تو نمیذاره

یه جوری عاشقت هستم که تو شایدنمیدونی

ولی بازم یه احساسی به من میگه نمیمونی

چرا نشکسته می مونن همه بغضای ناخونده

بگو تا مرض آغوشت چقد دلواپسی مونده

کدوم خوابه که دور از تو هنوز اروم ارومه

نمیدونم شبم تا کی از اغوض تومحرومه

از این تنهایی میترسم از این اینده مبهم

ازاین که هردومون باشیم ولی دور از نگاه هم

اتاقو سقف نزدیک و یه قاب و عکس بیداری

ببین توخلوتت ایا توهم حال منو داری

چرا نشکسته میمونم همه بغضایناخونده

بگو تا مرض اغوشت چقدردلواپسی مونده




خدا حافظ

توی خواب وخیالم هنوزدستاتومیگیرم...

میدونم دیگه نمیای ولی من برات میمیرم...

همه ی احساس وقلبم توی دستای تو گیره...

میخوام رها شم ازتو،عشقت ازدلم نمیره...

دلم سوخت واسه قلبی که عاشقونه دست تودادم..

.واسه عمری که سوزوندیش ولی بازنرفتی ازیادم

✿ツ چــه زیـــبـا مـے گــفـتــ متَــرسک :

وقـتـے نــمے شـود رفـتـــ ،

هـمـیـن یــکــ پــــا هـــم ،

اضــــافــے سـت . . . ! ✿ツ



 مرا از بند آویزان کنید ! سر و ته ...

شاید فکرش از سرم بیوفتد !!!
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد