عاشقانه

عاشـــــقانه

عاشقانه

عاشـــــقانه

k5292_che_hesi.jpg

 

هم نفسم تو رو تو بغلم میگیرم

اشکاتو پاک کن واسه گریه هات میمیرم

فرصت من میدونم آره خیلی کمه

بزار تو این فرصت کم برات بمیرم

نمیشه همه چی مثه گذشته ها شه

اگه میخوای بری دیگه قبوله باشه

بگیر نفسم و فقط همین و دارم

خیال نکن بری ، یکی و جات میارم

مثه غریبه ها دیگه من و نگاه نکن

آره تمومه کار قلبم

آخه هنوز بجز تو با همه غریبه ام

بری چی میشه حال قلبم

قلب منم حالا تو چمدونه توه

دل و نمیخوام اگه تو پیشم نباشی

دلخوشی دل کوچیک خستۀ من

خدا کنه هیچ موقه جای من نباشی

 

7e33hmhmrztlnih4k7n3.jpg

 

یه دنیا فاصله ست بین من و تو

چه سرده لحظه های بودن تو

همش تلخی و درد و استرابه

یه لحظه دلخوشی با تو سرابه

تو هستی و نمیشه باور من

چه آسون گم میشی تو خاطر من

تو حتی رد عکس یادگاری

میون دفترم جایی نداری

اینکه اسمش زندگی نیست

دل سپردن به عادت

من پر از حسرت رفتن

تو و موندن و شکایت

اینکه اسمش زندگی نیست

حس یه درد و عذابه

وقتی قصر آرزوهام

شده امروز یه خرابه

میخوام آزاد باشم تا همیشه

میدونم در کنار تو نمیشه

تو سدی تو یه دیوار بلندی

تورو ساختن به آزادیم بخندی

35u5190h7tk4bb3en9.jpg

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد